Гарантійні зобов’язання

Дорогі покупці!

Ми вдячні за Ваш вибір сервісу opti.com.ua та гарантуємо високу якість послуг та товарів при дотриманні правил експлуатації та гарантійних умов. На всіх клієнтів інтернет магазину поширюються права Закону “Про захист прав споживача”. На всі оптичні прилади з нашої вітрини надається повна гарантія від двох тижнів до одного року (залежно від виробника акцій, що проводяться). Доказом гарантійних зобов’язань є гарантійний талон.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу на сайті або посібником з експлуатації.

Повернення / Обмін

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу, на обмін або повернення підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо. А також має бути збережено: повний комплект товару; цілісність та всі компоненти упаковки; ярлики; заводське маркування.

Умови гарантії

1.Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талону із зазначенням виробу, дати продажу, гарантійного терміну, чіткими печатками фірми-продавця. 2. Безкоштовний ремонт провадиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в даному гарантійному талоні. 3. Виріб знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, викладених у Інструкції з експлуатації. 4. Виріб знімається з гарантії у таких випадках: а) якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу у неуповноваженому сервісному центрі; б) якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу, за винятком випадків, зазначених в Інструкції з експлуатації. 5. Гарантія не поширюється на такі несправності: а) ушкодження, спричинені надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом; б) механічні ушкодження; в) ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах; г) пошкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами; д) пошкодження, спричинені невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів; ж) ушкодження, спричинені використанням нестандартних комплектуючих матеріалів 6.Гарантія не поширюється на витратні матеріали, лампи.